Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já vám moc děkuju všem píšícím. Nevím jestli to teď čtete, jelikož nemám tu zkušenost zde. Jistě mnozí z vás píší lépe než já, pro mne je to jen zábava, pro vás. CD (V báječném balení-Karel Pazderka) je možné získat u mne na tel 604 568 098 a zaslat domů, nebo 3.4. 2016 na semifinále notování v MUSIC CITY CLUB Ocelářská 937/39, Praha 9 - Vysočany190 00 OD 19:30 kde budeme hrát o postup do finále Notování. Moc děkuji za vaše slova a něco napíšu, znova :-) A čtu vás! Píšící, to si buďte jisti! :-)

1 0
možnosti

P93a68v41e55l 62K58u55l50a

17. 2. 2016 21:37

Já vždy říkám, že ženy chodí do obchodu nakupovat a muži kupovat. Ale vy jste byl evidentně nakupovat :-)

Byl jsem na vašem koncertě v kladenském Lampionu, moc hezké R^

1 0
možnosti

Dekuji pane Kula..nevedel jsem,ze pan Pazderka taky koncertuje......nasel jsem si to na You Tube.....prima..libilo se...ale nevim kde najdu jeho dalsi koncerty......a kde je mozne zakoupit jeho CD.Kdopak mi asi poradi?:)Dekuji predem.

1 0
možnosti

No nejhorsi je jit nakupovat hladovy.....okamzite je zapotrebi skoro vsechno.......casto potom prijdu domu a po nekolika soustech si rikam...a co s tim vsim budu ted delat?:)))I kdyz nakone spotrebuji skoro vsehno....i kdyz ne naraz:)

2 0
možnosti
Foto

napadlo mi , že kompromisem by mohl bejt ten sýr s dírama...kvůli pocitu.

je s Váma srandaR^;-)

1 0
možnosti

P18a37v56e90l 30K71u56l25a

17. 2. 2016 21:49

Radko, dám ti hádanku: Čím víc jich je, tím míň to váží?:-)

0 0
možnosti
Foto

J89a69n98a 19M32a47j44o73v12á

17. 2. 2016 19:11

Ráda si k Vám chodím číst.

A...jo, je to báječné všechno mít. Nedávno jsme se v práci bavili o bohatství a já stála opřená o dveře a mlčela. Od doby, kdy si můžu koupit prášek na praní, když je v akci a ne, když mi dojde (mám doma hnedle tři), jsem bohatá.

VámR^

6 0
možnosti

P11a12v69e59l 93K91u65l79a

17. 2. 2016 21:41

Já jezdím dost často na Slovensko, a tam se mě od dob rozdělení vždy ptají: A kde drahšie, u vás alebo u nás? Tak jim vždy říkám: když někdo peníze má, tak pro něj není draho nikde. A když nemá, tak všude.

1 0
možnosti

Tak já jsem opět přičichla k nádobě s "Pazderkovou člověčinou", a jsem velmi spokojená. To je vůně, které člověk neodolá...:-)

Škoda, že někteří mají ucpaný nos:-/

Díky!R^

5 0
možnosti

Já věděla, že se vrátíte a nakonec něco koupíte! ;-);-D Mám to stejně. Jdu kolem obchodu a hned se mi derou myšlenky na povrch, co máme v ledničce? Co máme v mrazáku? Co skříňka s pečivem, kořením a těstovinami, máme všechno? A co drogerie? No a jak tak přemýšlím, všimnu si vedle ve výloze, že se na mě usmívá krásná kabelka, přesně taková, jakou potřebuju! A mám nakoupeno! ;-D

Fajn blog, trošku mi to připomíná scénu z filmu Slavnosti sněženek, jak dá paní Hadrbolcová panu "umělci" přes prdýlky a nepovedené obrazy zboží a on pak po odchodu z prodejny přemýšlí, co s tím vším bude dělat? ;-D

3 0
možnosti
Foto

Děkuju Mirko, je to sranda jaký jsme. :-)

1 0
možnosti

Kdo má fantazii, cítí i přes plechovku. Náhodou je to moc pěkný článek!:-)

4 0
možnosti
Foto

Přesně tak. Akorát já bych v takové chvíli čuchal k jiným konzervám, „tučňák“ mi povětšinou moc nechutná.

1 0
možnosti

No , jak jste si přivoněl ke KONZERVĚ s tun'ákem , tak jste cítil tak velký prd !

Článek o ničem , ale pište dál .:-/

1 3
možnosti
Foto

Budete zřejmě (ne)pěkný suchar.

7 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 19,25
  • Průměrná čtenost 1736x
Kladeňák.

Seznam rubrik