Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RO

Ode mne opět karma.

Jinak v hospodě jsme ještě členili na: Hosta a Pacienta.:-)

1 0
možnosti

Tedy já zírám až civím, co že se tu probírá...Ale pořád je mi milejší když někdo čumí - třeba jak puk, než když zevluje:-) Dnešní mladí vyznávají sport zvaný zevling, při kterém brázdí nákupní centra a zevlují...takže bezcílně - je to jen přehlídka ztraceného času. Jo, to čumět cíleně, to je jiná kategorie. Stejně jako já, když jsem si poslechla písničku Slon! Super!R^

1 0
možnosti
MV

:))))no ja se priznam......mym snem bylo vzdycky byt cumilem:)cumilem se sklenkou cerveneho na stole......ale takovym skromnym cumilem:)naproti tomu zevlovat je mi trochu nudne......kdyz uz zevluju,rad pri tom i cumim.....a asi byste neuhodl na co rad cumim:))))))))to CD si brzy urcite koupim:))))muzete mi dat jeste jednou to cislo?

0 0
možnosti
MV

A napriklad duchod chci cely prijemne procumet:))))))...procumet s milym clovekem.....procumet s pocitem krasneho zivota.....s dobrou muzikou.....ok...a s dobrym vinem...morskymi plody...hezkou atmosferou......s troskou pohybu.....:)

1 0
možnosti

No já vejrám! 8-o A to jsem si doposud myslela, že jsem Klient...to je tak, když ženská myslí, že jo..;-D

;-DR^

1 0
možnosti
Foto

den Hektik a Blbec, a u Přestávka si otevřu Čumila a Zevlouna Neklienta Pazderky ,a i když mi nezbejvá než tak smutně čumět, řežu se tu jako Blázen.;-DR^:-) krásný víkend Vám přeju.

1 0
možnosti
Foto

:-) Přeji pěkný den Radko!

1 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 19,25
  • Průměrná čtenost 1736x
Kladeňák.

Seznam rubrik