Diskuse

Trsátko

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Gratuluji k výběru ;-) a hlavně k dalšímu výbornému článku! :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Ještě mám jedno někde schované...:-)R^

1 0
možnosti

Nedávno jsem jedno staré "jolaňácké" trsátko našel zapadlé ve starém kytarovém obalu. Se zájmem jsem ho zkusil a musím říct, že se mi s ním hrálo skvěle.

Bohužel asi jen hodinu, poté zbylo z trojúhelníku jen jakési kolečko...:-(

0 0
možnosti
Foto

Jo, chápu. Nevím to přesně, ale myslím, že se výrobce našich snímačů jmenoval Procházka? V padesátých letech. A udělal první snímače na československé jazz kytary do Bruselu. A pak udělali první ele. kytary a dcera toho pana Procházky se jmenovala Jolana. To je příběh na film. Zapomenutý.

0 0
možnosti

Jeden dotaz z té doby:

co se stane z Trabanta po havarii?;-)

2 0
možnosti

R^ Dobrá trsátka se dala vyrobit z plastových "vyztužovačů" límců košil. Byla měkčí, než ta kupovaná. :-)

1 0
možnosti
Foto

Ahááá, tak to jsem nevěděl. Dobré!

0 0
možnosti
Foto

R^ Kdo tu dobu nezažil, snad ani nepochopí a bude se mu to zdát romantické...

3 0
možnosti

To ano, byli jsme mladí :-) - krásná doba:-(.

1 0
možnosti
Foto

Karma. Jak jinak. R^

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS