Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přesto (nebo možná za to), že jste se potrápil s "šiškou" a udělal té holce radost R^R^

1 0
možnosti

...se jako vopišítééé!! Na prdelky jsem tu pšeci jáá!! ;-D

Fajn počtení :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Krása, dámy, je relativní pojem. Ona je krása a krása. Vzrušující krása, harmonická krása, krása která má schovat něco nepěkného. Krás je mnoho. No dyť to znáte. :-)

1 0
možnosti

Ze mě byste už sotva mohl udělat krásnou, ne že bych krásná už byla, ale krása odchází, čím dál větším fofrem ;-D, takže se za vámi do Kladna nepoženu ;-)

1 0
možnosti
Foto

Páni, a já vypadám na pasovce jako vrah, prej to tak musí být...;-(

1 0
možnosti

Na pasu vypadám jako hledaná vražednice malých dětí. V práci to nesmím ukázat, třeba by mi je rodiče nesvěřili :-)

2 0
možnosti

Nechtěl byste ze mně udělat krasavici? Já se sama sebe na dokladových fotografiích děsně leknu :-)

2 0
možnosti
Foto

Ano, jistě. Bude mi potěšením. V Kladně, ulice Italská. To se doptáte. :-)

0 0
možnosti

Taky mám rád Vietnamce. A Vietnamky. :-)

Tito imigranti mi tedy vůbec, ale vůbec, nevadí.

Klidně by jich mohlo přijet i víc.

3 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 19,25
  • Průměrná čtenost 1736x
Kladeňák.

Seznam rubrik