Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vtipné ... Výborný je Pepa Fousek - i Vy, pane Pazderko... Originální, rázovité postavy miluji - nenudí. A foto (portrét) také OK.. Díky. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkujeme pěkně paní Mirko. Komici z Kladna. (mám skvělou sestru Mirku. A pokud se žena jmenuje Mirka, mám ji automaticky rád, promiňte).

0 0
možnosti

Moc hezké povídání, a fotka nádherná. Je velmi osobitý ve všech směrech, a ta fotka to potvrzuje. Moc ráda ho poslouchám jak zpívat, tak mluvit. Je to fajn chlap.

Díky, Karle!:))

1 0
možnosti
Foto

Je, máte pravdu. On je pán.

1 0
možnosti
Foto

Přátelé, děkuji za reakci. Moc si toho vážím!

1 0
možnosti
Foto

Jsem rád nejen, že máme s Pepíkem totožný rok narození, ale také, že máme stejného nakladatele, tudíž je pro mě ctí být jeho kolegou. Přeji mu touto cestou mnoho dalších let na kukání i jiné VJECI!!R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Horste a mám radost!

0 0
možnosti

BezvaR^ A ta fotka Ti zdobí ateliér nejvíc..;-)

1 0
možnosti
Foto

...děkuji Mirko, neboj už se na tebe chystám! Fotky budou!

1 0
možnosti
VF

Poněkud Vám Pepíka Fouska závidím.

No co, hlavně že si ho můžu alespoň přečíst.:-)

5 0
možnosti
Foto

taky;-D a ten fór s tou nemocí je pěknej...

Pro autora Karla i pro Vás:-):-)R^

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS