Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jó, když se u nás chlapi poperou...;-DR^Pěkný a s těma "šedesátiletejma holkama" jste si u mne moc šplhnul;-)

1 0
možnosti
Foto

Zajděte si na Deník I. Hoffmana, tam v diskuzi si dávají rozzlobení sedmdesátníci do držky dennodenně -. (I když jen slovně a virtuálně... Pane Karle, OK - jste dobrý - a zábavný... ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ono to občas nezaškodí dát si do držky. Já si myslel, že jsem se přestal prát před 30 lety na vojně. Nedávno ale přetekla míra mé trpělivosti a tolerance a s přesvědčením, že dostanu do držky sám jsem jel 17 km nocí vyřídit si účty. Nebyl jsem na rány hrdý, ale to vnitřní zklidnění za to stálo. Chlapi to občas asi potřebují. Bez ohledu na věk. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Asi ano. Chápu. Kord, zrezivělý chátrá. :-) ale nikdy nespí!

0 0
možnosti
Foto

Děkuji vám všem za reakce. Jsem na blogu chvíli a představa, že něco napíšu a přečte si to za odpoledne 1 500 Lidí je pro mne silný zážitek a dlouho jsem zvažoval, jestli mám něco takového zapotřebí. Sám nemám moc čas číst všechno co napíší ostatní ale zcela určitě vím, že jsem tu v dobré společnosti. Opravdu. Nekecám. A děkuji vám všem, kteří si uděláte minutu čas a něco napíšete.

0 0
možnosti
Foto

prostě ...kouzelnýR^. kouzelný a dojemný docela stejně jako Děda (Kemr) Na samotě u lesa, co se pere opatrně s kamarádem...a stejně staří kamarádi jim sekundují... Je to k smíchu scéna a zároveň tam člověk složí zbraně a bulí. Já jsem asi šílená... ale já bych u toho ,, Vašeho,, chtěla bejt... kluci jedni krásně zlobiví;-)

Karle, vždycky od Vás pěkný a vždycky nezaměnitelně Vaše:-)

3 0
možnosti

P63a34v70e98l 44K68u95l49a

12. 5. 2016 22:04

Nebylo to na Kuklíku?

1 0
možnosti
Foto

R^ My sme klucí vočkovaný satanem, my něco zastanem, bájóR^

0 0
možnosti
Foto

J42a95n24a 37M85a23j52o98v53á

12. 5. 2016 19:39

To muselo být překvapivé...

Tak snad se "kluci" nepochroumali.

1 0
možnosti

Hezky Karle....asi se v ty hospode zastavim.....jenom abych nedostal do drzky:))) P.S. to CD nedoslo:)

0 0
možnosti
Foto

Můžu ještě jednou prosím adresu na můj mail nebo sms?

0 0
možnosti

Takoví normální chlapi, tedy kluci až do smrti!:-) Oni si nemůžou už ublížit, protože to, že se poperou už je jen v jejich hlavách. Artróza jim to nedovolí!;-D

Ale pěkně se to čte - je to ze života!R^

0 0
možnosti
Foto

Marie, to tak není. Jeden byl už u zdi a druhý na něm. Kdyby se bouchl hlavou o zeď, tak je po něm. To je ta hrůza. Kdyby jeden upad, tak už nemusí vstát. Jeden má takové bolesti zad, že chodí dlouhodobě na opichy. Prostě vše mimo sezónu.Fakt jsem měl chvíli strach. O oba.

0 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 19,25
  • Průměrná čtenost 1736x
Kladeňák.

Seznam rubrik