Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Pane Karle! Vzbudil jste ve mně obrázky, jako bych koukala na telku! A s pobavením jsem si článek přečetla dvakrát. :-);-D

1 0
možnosti
JP

Super, pobavilo, děkuji !

0 0
možnosti
KT

Myslela jsem, že to byl wrestling, ale vaše pojetí je daleko blíže skutečnosti. Popis jednoho zápasu jedním slovem - skvělýR^;-D. Nic lepšího jsem tady v poslední době nečetla.

3 0
možnosti
KB
DV

D37a56v55i30d 94V64l65k

24. 1. 2018 17:55

Skvělý blog kolego díkyR^

3 0
možnosti
Foto

...já nevím, jestli je u prezidenta potřeba, aby uměl sestřelit druhého v televizní politice. Televizní politika je to co se nám dostává v hojné míře. Ale je to politika? Mezinárodní? Já si myslim, že to prezident nepotřebuje umět. Decimus Brutus to sice ovládá ale k čemu je to vlastně dobré?

11 0
možnosti
JZ

K čemu jsou zkoušky na vysoké škole a pracovní pohovory, když samotná praxe pak vypadá úplně jinak, že?

2 0
možnosti
Foto

Výborný, karma a potlesk.

Tohle je jediný správný způsob, jak na podobné události reagovat a jediný čitelný na tomto webu.

Nejen ;-D, ale i rozum a nadhled.

Velký dík. R^

8 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 19,25
  • Průměrná čtenost 1736x
Kladeňák.

Seznam rubrik