Diskuse

Recept

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I18v89a64n17a 33L94a46n14c54e

22. 2. 2023 12:22

Můj syn mi říkává: Nevaříš tak dobře jako babička, moje maminka. Ona moje maminka netrpěla zeleninovou mánií jako já. Čím více zeleniny, tím lépe a ještě ji dám i tam, kam nepatří. Rajská? U mne tam nenajdete cukr, ale nakrájené papriky atd. Mám svoje recepty. Vyrostla jsem při čtení knihy: Jak pejsek a kočička pekli dort. Podle toho se řídím. Dneska udělám hutnou gulášovou polévku, co tam dám? Ještě tak uplně nevím, jakou zeleninu doma najdu a bude mi sympatická;-D

1 0
možnosti
OS

Vzpomněl jsem si na mámu. Fakt dokázala udělat senzační snídani, oběd nebo večeři skoro z "ničeho" a všem nám vždycky moc chutnalo. Byla to miliónová ženská, takovou nepotkáš jen tak. Všechny nás milovala takovým přímým, bezpodmínečným způsobem. Byla to máma.

1 0
možnosti
ZR

To bylo nečekaně vtipné i dojemné čtení... děkuju :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 19,25
  • Průměrná čtenost 1736x
Kladeňák.

Seznam rubrik